Merhaba,
bir konuda kafam baya karıştı. Mesela ıraktan iphone getirdik. Eşimin annesi de Bulgaristana gitti geldi diyelim. Daha sonra ıraktan gelen telefonu eşimin bulgaristana girip çıkan annesinin pasaportuna işlettik. Bı telefonu eşim kullanabilir mi?
nasıl oluyor bu durumlar? Kesin bilen var mı?
Kesin bilen var mı? -Evet.
Eşinizin kullanabilmesi için pasaport sahibi kimse sadece onun hatları çalışır. Bu durumda pasaport sahibi eşinizin annesi olduğu için eşinizin hat devir işlemi yapması gerekir ve sorunsuz kullanır.