Merhaba,
bir konuda kafam baya karıştı. Mesela ıraktan iphone getirdik. Eşimin annesi de Bulgaristana gitti geldi diyelim. Daha sonra ıraktan gelen telefonu eşimin bulgaristana girip çıkan annesinin pasaportuna işlettik. Bı telefonu eşim kullanabilir mi?
nasıl oluyor bu durumlar? Kesin bilen var mı?