• 18-03-2009, 11:22:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ,

    ben dku5 driver aldım fakat driver cd sini kaybettım fakat nokıa nın sıtesınde olan drıverı ındırdım onu ındırıcınce olmuyor.. acaba bu cd den olan varsa bi upload yapıp allah rızası için bana gönderebilir mi ?
  • 18-03-2009, 12:16:25
    #2
    Kurumsal Üye
    Nokia PC Suite yükledikten sonra kabloyu çalıştırmayı denediniz mi hiç ?
  • 18-03-2009, 12:21:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nokia PC Suite yükledikten sonra kabloyu çalıştırmayı denediniz mi hiç ?
    Evet , çok denedim olmuyor.Bir yerde okudum Nokia ' nın sitesinde driver bozukmus onun için CD den yukleme yapmalısınız diyorlar.CD yükleme yapınca olmustu ama format atmıstım..CD koybolunca yukleyemedım bır daha.