Merhabalar ,
ben dku5 driver aldım fakat driver cd sini kaybettım fakat nokıa nın sıtesınde olan drıverı ındırdım onu ındırıcınce olmuyor.. acaba bu cd den olan varsa bi upload yapıp allah rızası için bana gönderebilir mi ?
Nokia DKU5 cablo driver sorunu
2
●718
- 18-03-2009, 12:21:35Üyeliği durdurulduEvet , çok denedim olmuyor.Bir yerde okudum Nokia ' nın sitesinde driver bozukmus onun için CD den yukleme yapmalısınız diyorlar.CD yükleme yapınca olmustu ama format atmıstım..CD koybolunca yukleyemedım bır daha.Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle