Nokia PC Suite yükledikten sonra kabloyu çalıştırmayı denediniz mi hiç ?
Evet , çok denedim olmuyor.Bir yerde okudum Nokia ' nın sitesinde driver bozukmus onun için CD den yukleme yapmalısınız diyorlar.CD yükleme yapınca olmustu ama format atmıstım..CD koybolunca yukleyemedım bır daha.