Merhabalar ,

ben dku5 driver aldım fakat driver cd sini kaybettım fakat nokıa nın sıtesınde olan drıverı ındırdım onu ındırıcınce olmuyor.. acaba bu cd den olan varsa bi upload yapıp allah rızası için bana gönderebilir mi ?