Anket Sizce hangisi*
Toplam Katılımcı Sayısı: 11
Sizce hangisi*
Nokia 3250 Express Music
%63,64 (7 Oy)
Sony Ericsson w800i
%36,36 (4 Oy)
  • 12-02-2009, 18:19:53
    #1
    arkadaşlar elimde w800i var. nokia 3250 ile takas düşünüyorum fakat sizlerin düşüncelerini paylaşmak istiyorum..
  • 12-02-2009, 18:45:11
    #2
    REC
    Üyeliği durduruldu
    Sony Ericsson w800i +1 oy verildi , bence sony daha iyi
  • 12-02-2009, 20:38:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bunları alacagına git n73 al rahat edersin ikinci elde de baya düşmüş zaten
  • 12-02-2009, 23:39:02
    #4
    oyun sorunu yaşamak istemiyorsan sony sony sony
  • 12-02-2009, 23:49:18
    #5
    Nokia'dan şaşmam hiç..

    Nokia 3250 Express Music
  • 14-02-2009, 07:13:39
    #6
    webpaylasim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunları alacagına git n73 al rahat edersin ikinci elde de baya düşmüş zaten
    valla o kadar param yok takas edeceğim zaten.

    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun sorunu yaşamak istemiyorsan sony sony sony
    3250 de oyun yok mu :S

    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nokia'dan şaşmam hiç..
    Nokia 3250 Express Music
    Özellik bakımından düşünüyorum nokia yada sony olarak değilde.
    hepinize yorumlar için teşekkürler,devamını bekliyorum yorumlarınızın.
  • 14-02-2009, 10:03:33
    #7
    Bence hiçbir telefona bu kadar para verme git tertemizinden 6300 al
  • 14-02-2009, 11:05:54
    #8
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Kardeş tek kelime w810i al ben ondan sipariş ettim.Kullanan arkadaşların +99'u çok güzel kullandıktan sonra nokia'dan vazgeçtim diyor..
  • 15-02-2009, 18:51:35
    #9
    hadi arkadaşlar tavsiyelerinizin devamını bekliyorum