Nokia 3250 mi yoksa... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nokia 3250 mi yoksa...
9
●
772
R10.net
Mobil Dünyası
Cep Telefonları
Nokia 3250 mi yoksa...
1
2
Anket
Sizce hangisi*
Toplam Katılımcı Sayısı:
11
Sizce hangisi*
Nokia 3250 Express Music
%63,64 (7 Oy)
Sony Ericsson w800i
%36,36 (4 Oy)
12-02-2009, 18:19:53
#1
CoNDiTioNaL
arkadaşlar elimde w800i var. nokia 3250 ile takas düşünüyorum fakat sizlerin düşüncelerini paylaşmak istiyorum..
12-02-2009, 18:45:11
#2
REC
Üyeliği durduruldu
Sony Ericsson w800i +1 oy verildi , bence sony daha iyi
12-02-2009, 20:38:27
#3
webpaylasim
Üyeliği durduruldu
bunları alacagına git n73 al rahat edersin ikinci elde de baya düşmüş zaten
12-02-2009, 23:39:02
#4
Avagado
oyun sorunu yaşamak istemiyorsan sony sony sony
12-02-2009, 23:49:18
#5
SABOCES
Nokia'dan şaşmam hiç..
Nokia 3250 Express Music
14-02-2009, 07:13:39
#6
CoNDiTioNaL
webpaylasim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunları alacagına git n73 al rahat edersin ikinci elde de baya düşmüş zaten
valla o kadar param yok
takas edeceğim zaten.
Avagado adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oyun sorunu yaşamak istemiyorsan sony sony sony
3250 de oyun yok mu :S
SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nokia'dan şaşmam hiç..
Nokia 3250 Express Music
Özellik bakımından düşünüyorum nokia yada sony olarak değilde.
hepinize yorumlar için teşekkürler,devamını bekliyorum yorumlarınızın.
14-02-2009, 10:03:33
#7
erhanby
Bence hiçbir telefona bu kadar para verme git tertemizinden 6300 al
14-02-2009, 11:05:54
#8
rSl
Üyeliği durduruldu
Kardeş tek kelime w810i al
ben ondan sipariş ettim.Kullanan arkadaşların +99'u çok güzel kullandıktan sonra nokia'dan vazgeçtim diyor..
15-02-2009, 18:51:35
#9
CoNDiTioNaL
hadi arkadaşlar tavsiyelerinizin devamını bekliyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler