Konu
Nokia 3250 mi yoksa...
12-02-2009, 18:19:53
#1
CoNDiTioNaL
arkadaşlar elimde w800i var. nokia 3250 ile takas düşünüyorum fakat sizlerin düşüncelerini paylaşmak istiyorum..