Konu
Nokia 3250 mi yoksa...
14-02-2009, 11:05:54
#8
rSl
Üyeliği durduruldu
Kardeş tek kelime w810i al
ben ondan sipariş ettim.Kullanan arkadaşların +99'u çok güzel kullandıktan sonra nokia'dan vazgeçtim diyor..