• 08-01-2009, 22:21:16
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Selam arkadaşlar

    htc p3452 aldım. windows mobile 6 yüklü
    uygun program v.s. nerden bulurum bilen arkadaşlr varmı veya paylaşacak arkadaşlar ?????


  • 09-01-2009, 01:19:25
    #2
    cebimdekipc.com , pocketpc.gen.tr , gibi siteler işini görür :]
  • 09-01-2009, 01:20:50
    #3
    hayırlı olsun
  • 09-01-2009, 10:15:21
    #4
    made in taiwan bizim bura

    hayırlı olsun.. pazar günü de ben muhtemelen HTC touch diamond alacağım.. bizim burda ucuz da
  • 09-01-2009, 11:29:21
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    made in taiwan bizim bura

    hayırlı olsun.. pazar günü de ben muhtemelen HTC touch diamond alacağım.. bizim burda ucuz da
    sizin orada ne kadar ucuz ?

    --
    ben telefoncuda çalışıyorum 1 aylık telefon düşeşe geldi bize
    Ahmet abimden Allah razı olsun
    seviyorum kendisini buradan duyurulur
  • 09-01-2009, 14:40:50
    #6
    gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin orada ne kadar ucuz ?
    --
    ben telefoncuda çalışıyorum 1 aylık telefon düşeşe geldi bize
    Ahmet abimden Allah razı olsun
    seviyorum kendisini buradan duyurulur
    Türkiye'den 200 - 250 YTL daha ucuza geliyor. ama her telefonda değil tabi.
  • 09-01-2009, 22:03:01
    #7
    Bendede P4350 var.Gerçekten kullanışlı.
  • 10-01-2009, 00:12:52
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    GoldenBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede P4350 var.Gerçekten kullanışlı.
    klavyeliler hoş evet
    benimkinde tuş yok ful dokunmatik
    henüz alışamadım, alışmaya çalışıyorum
    ama güzel
  • 10-01-2009, 00:15:45
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu arada

    her türlü yazılım oyun v.s.
    PocketPC.gen.tr | Mobil Dünyaya Adım Atın!
    burada mevcut