gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin orada ne kadar ucuz ?
--
ben telefoncuda çalışıyorum 1 aylık telefon düşeşe geldi bize
Ahmet abimden Allah razı olsun
seviyorum kendisini buradan duyurulur
Türkiye'den 200 - 250 YTL daha ucuza geliyor. ama her telefonda değil tabi.