GoldenBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede P4350 var.Gerçekten kullanışlı.
klavyeliler hoş evet
benimkinde tuş yok ful dokunmatik
henüz alışamadım, alışmaya çalışıyorum
ama güzel