Konu
HTC p3452 aldım
10-01-2009, 00:12:52
#8
gckhvs
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
GoldenBlog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bendede P4350 var.Gerçekten kullanışlı.
klavyeliler hoş evet
benimkinde tuş yok ful dokunmatik
henüz alışamadım, alışmaya çalışıyorum
ama güzel