Apple İphone 12 Mini Sorunlu mu?
8
●115
- 01-08-2021, 22:30:48Merhabalar, İphone 12 Mini kullanıp bu sorunu vardır ve çözümü yok diyebileceğiniz sıkıntıları var mıdır? İphone 12 Mini almayı düşünüyorum da.
- 01-08-2021, 22:35:06Kronik bir sorunu yok o halde. Ekran dokunmatik, şarjdayken kullanamama sorunları falan diye okumuştum bir kaç sitede.GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2021, 22:41:31Merhabalar,
iPhone 12 kullanıcısıyım. Alırken mini ile arasında kararsız kalmıştım. Ekran boyutu Minide oldukça küçük bana göre. 12 direk normal ve olması gerektiği gibi boyutu ideal. Deneyimlediğim bir hata veya farklı bir durum ortaya çıkmadı şu ana kadar fakat batarya bir tık yetersiz gibi. Mini batarya konusunda ne durumdadır bilmiyorum. - 09-08-2021, 20:29:51Koruma camı ve kılıfı varken herhangi bir dokunmatik sorunu oldu mu?Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2021, 20:31:39Koruma camını ve kılıfı spigenden aldım hocam. Gayet sağlam ve hiç bir sorun yaşamadım şimdiye kadar aldığım ilk gün takmıştım.OzgurSatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2021, 21:49:09Ben 6S'ten geçiş yapmayı düşünüyorum. Boyut olarak pişmanlık yaşar mıyım sizce? Büyük ekran takıntım yok.Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2021, 21:56:21Hocam yanılmıyorsam 6s ile boyut olarak aynı ama tabii ki full ekran biliyorsunuz. Eliniz 6s'e alıştığı için 12 miniye de kolaylıkla alışırsınız ve bence pişman olmazsınız. Tabii ki telefondan çok oyun oynayan film izleyen birisiyseniz sizi çok mutlu etmeyecektir. Kullanım rahatlığı olarak çok iyi, ben gayet memnunum.OzgurSatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
