• 01-08-2021, 22:30:48
    #1
    Merhabalar, İphone 12 Mini kullanıp bu sorunu vardır ve çözümü yok diyebileceğiniz sıkıntıları var mıdır? İphone 12 Mini almayı düşünüyorum da.
  • 01-08-2021, 22:32:56
    #2
    13 Mini’den sonra üretim gelmeyecek Mini modellerine bi onu biliyorum onun dışında boyut önemliyse önermem, 5S ile aynı boyutlara sahip
  • 01-08-2021, 22:35:06
    #3
    GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 Mini’den sonra üretim gelmeyecek Mini modellerine bi onu biliyorum onun dışında boyut önemliyse önermem, 5S ile aynı boyutlara sahip
    Kronik bir sorunu yok o halde. Ekran dokunmatik, şarjdayken kullanamama sorunları falan diye okumuştum bir kaç sitede.
  • 01-08-2021, 22:41:31
    #4
    wa.me/backlink
    Merhabalar,
    iPhone 12 kullanıcısıyım. Alırken mini ile arasında kararsız kalmıştım. Ekran boyutu Mini’de oldukça küçük bana göre. 12 direk normal ve olması gerektiği gibi boyutu ideal. Deneyimlediğim bir hata veya farklı bir durum ortaya çıkmadı şu ana kadar fakat batarya bir tık yetersiz gibi. Mini batarya konusunda ne durumdadır bilmiyorum.
  • 09-08-2021, 19:50:50
    #5
    Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum hocam henüz hiç bir sorun yaşamadım. Siz de küçük ekranı sorun etmiyorsanız öneririm. Batarya konusunda da 1 gün götürüyor ve aktif kullanıyorum.
  • 09-08-2021, 20:29:51
    #6
    Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum hocam henüz hiç bir sorun yaşamadım. Siz de küçük ekranı sorun etmiyorsanız öneririm. Batarya konusunda da 1 gün götürüyor ve aktif kullanıyorum.
    Koruma camı ve kılıfı varken herhangi bir dokunmatik sorunu oldu mu?
  • 09-08-2021, 20:31:39
    #7
    OzgurSatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koruma camı ve kılıfı varken herhangi bir dokunmatik sorunu oldu mu?
    Koruma camını ve kılıfı spigenden aldım hocam. Gayet sağlam ve hiç bir sorun yaşamadım şimdiye kadar aldığım ilk gün takmıştım.
  • 11-08-2021, 21:49:09
    #8
    Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koruma camını ve kılıfı spigenden aldım hocam. Gayet sağlam ve hiç bir sorun yaşamadım şimdiye kadar aldığım ilk gün takmıştım.
    Ben 6S'ten geçiş yapmayı düşünüyorum. Boyut olarak pişmanlık yaşar mıyım sizce? Büyük ekran takıntım yok.
  • 11-08-2021, 21:56:21
    #9
    OzgurSatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 6S'ten geçiş yapmayı düşünüyorum. Boyut olarak pişmanlık yaşar mıyım sizce? Büyük ekran takıntım yok.
    Hocam yanılmıyorsam 6s ile boyut olarak aynı ama tabii ki full ekran biliyorsunuz. Eliniz 6s'e alıştığı için 12 miniye de kolaylıkla alışırsınız ve bence pişman olmazsınız. Tabii ki telefondan çok oyun oynayan film izleyen birisiyseniz sizi çok mutlu etmeyecektir. Kullanım rahatlığı olarak çok iyi, ben gayet memnunum.