Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum hocam henüz hiç bir sorun yaşamadım. Siz de küçük ekranı sorun etmiyorsanız öneririm. Batarya konusunda da 1 gün götürüyor ve aktif kullanıyorum.
Koruma camı ve kılıfı varken herhangi bir dokunmatik sorunu oldu mu?