OzgurSatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 6S'ten geçiş yapmayı düşünüyorum. Boyut olarak pişmanlık yaşar mıyım sizce? Büyük ekran takıntım yok.
Hocam yanılmıyorsam 6s ile boyut olarak aynı ama tabii ki full ekran biliyorsunuz. Eliniz 6s'e alıştığı için 12 miniye de kolaylıkla alışırsınız ve bence pişman olmazsınız. Tabii ki telefondan çok oyun oynayan film izleyen birisiyseniz sizi çok mutlu etmeyecektir. Kullanım rahatlığı olarak çok iyi, ben gayet memnunum.