• 31-03-2021, 13:44:48
    #1
    Merhaba, şu anda bir arkadaşım Yurtdışından iPhone 6S Plus getirdi ve cihazın 100 gün civarında kullanım hak süresi kaldı. (Cihaz kayıt edilmemiş)

    Ben, 2 Ekim 2019 tarihinde 10 Yıllık Pasaport almıştım. Ve daha önce hiç Yurtdışına girip çıkmadım. Telefonu satan arkadaştan ben bu telefonu aldığımda telefonu nasıl açtırabilir ve kullanabilirim? (Şu anki Pasaportuma cihazı kayıt ettirebilir miyim? Kayıt işlem için bir para ödemem gerekecek mi? Cihazı kaç yıllık olarak kullanıma açtırabilir ve kaç yıllık süreyle kullanabilirim?)
  • 31-03-2021, 13:47:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kayıt yapmak yerine daha uygun fiyata TR kayıtlı cihaz alabilirsiniz.

    Telefon 1.500 - 1.600 TL piyasası şuan. Kayıt ücreti : +2200 TL
  • 31-03-2021, 13:47:44
    #3
    Pasaporta kayıt etmenız için pasaport'un son 120 gun içinde kullanılması gerekıyor. Ayrıca 2000 gıbı bir ucretı var değmez yanı
  • 31-03-2021, 13:48:31
    #4
    2bin tl ödemeniz gerekiyor o telefon 2 bin lira etmez zaten boşver
    • HOPE
    HOPE bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-03-2021, 13:49:23
    #5
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, şu anda bir arkadaşım Yurtdışından iPhone 6S Plus getirdi ve cihazın 100 gün civarında kullanım hak süresi kaldı. (Cihaz kayıt edilmemiş)

    Ben, 2 Ekim 2019 tarihinde 10 Yıllık Pasaport almıştım. Ve daha önce hiç Yurtdışına girip çıkmadım. Telefonu satan arkadaştan ben bu telefonu aldığımda telefonu nasıl açtırabilir ve kullanabilirim? (Şu anki Pasaportuma cihazı kayıt ettirebilir miyim? Kayıt işlem için bir para ödemem gerekecek mi? Cihazı kaç yıllık olarak kullanıma açtırabilir ve kaç yıllık süreyle kullanabilirim?)
    Kayıt ücreti var hocam, amasyadaysan gel orduya buyur senle gurcistana geçelim ozaman pasaportuna kayıt ettirrbilirsin
  • 31-03-2021, 13:55:27
    #6
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt yapmak yerine daha uygun fiyata TR kayıtlı cihaz alabilirsiniz.

    Telefon 1.500 - 1.600 TL piyasası şuan. Kayıt ücreti : +2200 TL
    dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasaporta kayıt etmenız için pasaport'un son 120 gun içinde kullanılması gerekıyor. Ayrıca 2000 gıbı bir ucretı var değmez yanı
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2bin tl ödemeniz gerekiyor o telefon 2 bin lira etmez zaten boşver
    Pasaport kayıt ücreti ne olmuş böyle. Harbiden cihaz mı kayıt ediyoruz yoksa yeni telefon mu alıyoruz belli değil Üstüne birde Pasaport'un 120 gün içerisinde kullanılması gerektiğini de sayenizde öğrenmiş oldum.
    Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim

    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt ücreti var hocam, amasyadaysan gel orduya buyur senle gurcistana geçelim ozaman pasaportuna kayıt ettirrbilirsin
    Yaz gelsin de değerlendirelim Bak bunu buraya yazıyorum, beklemediğin bir anda iletişime geçeceğim
  • 31-03-2021, 13:57:31
    #7
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt ücreti var hocam, amasyadaysan gel orduya buyur senle gurcistana geçelim ozaman pasaportuna kayıt ettirrbilirsin
    şuan gurcıstandayım
  • 31-03-2021, 13:59:01
    #8
    dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan gurcıstandayım
    Rulet mi slot mu hocam 😂😂😂
  • 31-03-2021, 14:00:55
    #9
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rulet mi slot mu hocam 😂😂😂
    Malesef aksam 9 yasağı var gidemıyoruz