Merhaba, şu anda bir arkadaşım Yurtdışından iPhone 6S Plus getirdi ve cihazın 100 gün civarında kullanım hak süresi kaldı. (Cihaz kayıt edilmemiş)
Ben, 2 Ekim 2019 tarihinde 10 Yıllık Pasaport almıştım. Ve daha önce hiç Yurtdışına girip çıkmadım. Telefonu satan arkadaştan ben bu telefonu aldığımda telefonu nasıl açtırabilir ve kullanabilirim? (Şu anki Pasaportuma cihazı kayıt ettirebilir miyim? Kayıt işlem için bir para ödemem gerekecek mi? Cihazı kaç yıllık olarak kullanıma açtırabilir ve kaç yıllık süreyle kullanabilirim?)
iPhone Pasaport Kaydı Hakkında
10
●119
- 31-03-2021, 13:47:44Pasaporta kayıt etmenız için pasaport'un son 120 gun içinde kullanılması gerekıyor. Ayrıca 2000 gıbı bir ucretı var değmez yanı
- 31-03-2021, 13:49:23Kayıt ücreti var hocam, amasyadaysan gel orduya buyur senle gurcistana geçelim ozaman pasaportuna kayıt ettirrbilirsinHOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2021, 13:55:27AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülednztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePasaport kayıt ücreti ne olmuş böyle. Harbiden cihaz mı kayıt ediyoruz yoksa yeni telefon mu alıyoruz belli değilMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstüne birde Pasaport'un 120 gün içerisinde kullanılması gerektiğini de sayenizde öğrenmiş oldum.
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim
Yaz gelsin de değerlendirelimSwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak bunu buraya yazıyorum, beklemediğin bir anda iletişime geçeceğim
- 31-03-2021, 13:57:31
- 31-03-2021, 13:59:01Rulet mi slot mu hocam 😂😂😂dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2021, 14:00:55Malesef aksam 9 yasağı var gidemıyoruzSwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstüne birde Pasaport'un 120 gün içerisinde kullanılması gerektiğini de sayenizde öğrenmiş oldum.