SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt ücreti var hocam, amasyadaysan gel orduya buyur senle gurcistana geçelim ozaman pasaportuna kayıt ettirrbilirsin
şuan gurcıstandayım