Kayıt yapmak yerine daha uygun fiyata TR kayıtlı cihaz alabilirsiniz.
Telefon 1.500 - 1.600 TL piyasası şuan. Kayıt ücreti : +2200 TL
Pasaporta kayıt etmenız için pasaport'un son 120 gun içinde kullanılması gerekıyor. Ayrıca 2000 gıbı bir ucretı var değmez yanı
2bin tl ödemeniz gerekiyor o telefon 2 bin lira etmez zaten boşver
Pasaport kayıt ücreti ne olmuş böyle. Harbiden cihaz mı kayıt ediyoruz yoksa yeni telefon mu alıyoruz belli değil

Üstüne birde Pasaport'un 120 gün içerisinde kullanılması gerektiğini de sayenizde öğrenmiş oldum.
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim
Kayıt ücreti var hocam, amasyadaysan gel orduya buyur senle gurcistana geçelim ozaman pasaportuna kayıt ettirrbilirsin
Yaz gelsin de değerlendirelim

Bak bunu buraya yazıyorum, beklemediğin bir anda iletişime geçeceğim