AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt yapmak yerine daha uygun fiyata TR kayıtlı cihaz alabilirsiniz.

Telefon 1.500 - 1.600 TL piyasası şuan. Kayıt ücreti : +2200 TL
dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pasaporta kayıt etmenız için pasaport'un son 120 gun içinde kullanılması gerekıyor. Ayrıca 2000 gıbı bir ucretı var değmez yanı
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2bin tl ödemeniz gerekiyor o telefon 2 bin lira etmez zaten boşver
Pasaport kayıt ücreti ne olmuş böyle. Harbiden cihaz mı kayıt ediyoruz yoksa yeni telefon mu alıyoruz belli değil Üstüne birde Pasaport'un 120 gün içerisinde kullanılması gerektiğini de sayenizde öğrenmiş oldum.
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim

SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt ücreti var hocam, amasyadaysan gel orduya buyur senle gurcistana geçelim ozaman pasaportuna kayıt ettirrbilirsin
Yaz gelsin de değerlendirelim Bak bunu buraya yazıyorum, beklemediğin bir anda iletişime geçeceğim