Merhabalar , size bi sorum olacaktı.
Şuan huawei p smart pro kullanıyorum. Çok memmunum aslında 06.07.2020 de almıştım. Ama satma kararı aldım
ama bi arkadaştaPOCO X3 gördüm ve çok hoşuma gitti. orta segment olarak güzel kamerayı çok kullanıyorum çok fotoğraf çekiyorum.
Öner misiniz. veya onun bandında telefon önerir misiniz
Poco x3 nfc alinir mi
10
●162
- 14-02-2021, 21:59:51Merhaba, eşim için almıştık. 3 ay falan oldu. Kendim note 8 pro kullanıyorum. Kamerası benim telefona göre oldukça güzel.

- 14-02-2021, 22:12:252 hafta oldu alalı. Kamerası, şarjı be performansı çok tatmin edici. Şarjı 2 gün çok rahat götürüyor.
- 14-02-2021, 22:18:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 14-02-2021, 22:19:51Poco X3 zaten Xiaomi'nin markası hocam.ofizu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 22:22:05Elbette. Fakat kalite farkı var sonuçta. Onu kastetmiştim. Neyse siz bilirsiniz.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2021, 22:32:34poco oyun için güzel incelemerini izledimde.
bende alcam global 2000 2200 civariymiş.

