• 25-02-2021, 14:27:30
    #10
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, eşim için almıştık. 3 ay falan oldu. Kendim note 8 pro kullanıyorum. Kamerası benim telefona göre oldukça güzel.

    Merhaba,

    Alan oldu mu bilmiyorum ama kardeşim de aldı. Bugün bir arkadaşım daha sipariş verdi

  • 25-02-2021, 14:29:08
    #11
    @bsbilisimsatis; 'dan aldım kullanıyorum 15. günüm. mi8 lite'den geçtim. güzel telefon.