cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, eşim için almıştık. 3 ay falan oldu. Kendim note 8 pro kullanıyorum. Kamerası benim telefona göre oldukça güzel.

Merhaba,

Alan oldu mu bilmiyorum ama kardeşim de aldı. Bugün bir arkadaşım daha sipariş verdi