Merhabalar , size bi sorum olacaktı.
Şuan huawei p smart pro kullanıyorum. Çok memmunum aslında 06.07.2020 de almıştım. Ama satma kararı aldım

ama bi arkadaştaPOCO X3 gördüm ve çok hoşuma gitti. orta segment olarak güzel kamerayı çok kullanıyorum çok fotoğraf çekiyorum.
Öner misiniz. veya onun bandında telefon önerir misiniz