• 11-11-2020, 00:50:18
    #37
    mehmeterdogan80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim merak ettiğim bir olay var. Arkadaşımın IMEI'i dün akşam gitti ve bootloader kilidini de açtırmamıştı. Bugün ise bir telefoncuda arka kapağını açtırmadan IMEI attırdı. Bu nasıl olabiliyor acaba? Bir fikriniz var mı?
    Yukarıda da yazdığım gibi gün vermeden direk açılmış olabilir telefoncunun kullandığı bir Mi hesabı vardır bahsedilen onaylı mi hesabı sanırım misal ben telefonu teskereme yakın Hakkari de almıştım 1 hafta kullan öyle atalım demişlerdi ama ben kendim atmıştım askerlik bitince ve kilit içinde 1 ay bekledim birden fazla IMEI atma yöntemi olabilir ama bootloader açılması şart arka kapak falan duydum ama hiç kalkışmadım bütün orjinallik gider telefonun zamanla kapak ayrılır
  • 11-11-2020, 09:47:03
    #38
    kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda da yazdığım gibi gün vermeden direk açılmış olabilir telefoncunun kullandığı bir Mi hesabı vardır bahsedilen onaylı mi hesabı sanırım misal ben telefonu teskereme yakın Hakkari de almıştım 1 hafta kullan öyle atalım demişlerdi ama ben kendim atmıştım askerlik bitince ve kilit içinde 1 ay bekledim birden fazla IMEI atma yöntemi olabilir ama bootloader açılması şart arka kapak falan duydum ama hiç kalkışmadım bütün orjinallik gider telefonun zamanla kapak ayrılır
    Anladım teşekkürler hocam
  • 13-11-2020, 20:53:32
    #39
    mehmeterdogan80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kasimt07; hocama teşekkür ederim. Bir adımı atladığım için bu sorunu yaşamışım.
    Merhaba hocam bnm mi 9s telefonum var imei atılması gerekiyor, kendim atabilir miyim. Telefoncular 200tl istiyor
  • 13-11-2020, 21:35:51
    #40
    hollyboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam bnm mi 9s telefonum var imei atılması gerekiyor, kendim atabilir miyim. Telefoncular 200tl istiyor
    merhabalar, valla hocam net bilgim yok ama imei atma videoalrı var youtubede oradan bakıp atabilirsiniz. ben oyle yaptım
  • 13-11-2020, 22:13:27
    #41
    Bişiy sorucam note 10 lite aldım. Adam pc me bağlanıp imei attı. Fabrika ayarlarına alınca gidiyomu imei?
    Bide ben enpara mobil uygulama da qr kod ile para çekemiyorum telefonyn işletim sistemi orjinal değil filan diyor
  • 13-11-2020, 22:15:22
    #42
    KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bişiy sorucam note 10 lite aldım. Adam pc me bağlanıp imei attı. Fabrika ayarlarına alınca gidiyomu imei?
    Bide ben enpara mobil uygulama da qr kod ile para çekemiyorum telefonyn işletim sistemi orjinal değil filan diyor
    ilk sorunun cevabı hayır. İşletim sisteminin orijinal olup olmadığı ile alakalı mı bilmiyorum ama imei ile alakalı değil ama. Orijinal işlteim sistemi yüklememişse olabilir
  • 14-11-2020, 00:00:32
    #43
    hollyboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam bnm mi 9s telefonum var imei atılması gerekiyor, kendim atabilir miyim. Telefoncular 200tl istiyor
    kilidi acik ise 80 tl ye hallederim hocam
  • 15-11-2020, 01:14:38
    #44
    hocam uygun bir meblaya tum cihazlarini 2 ay garantili uzatabilirim