Yukarıda da yazdığım gibi gün vermeden direk açılmış olabilir telefoncunun kullandığı bir Mi hesabı vardır bahsedilen onaylı mi hesabı sanırım misal ben telefonu teskereme yakın Hakkari de almıştım 1 hafta kullan öyle atalım demişlerdi ama ben kendim atmıştım askerlik bitince ve kilit içinde 1 ay bekledim birden fazla IMEI atma yöntemi olabilir ama bootloader açılması şart arka kapak falan duydum ama hiç kalkışmadım bütün orjinallik gider telefonun zamanla kapak ayrılır
Anladım teşekkürler hocam