hocam benim merak ettiğim bir olay var. Arkadaşımın IMEI'i dün akşam gitti ve bootloader kilidini de açtırmamıştı. Bugün ise bir telefoncuda arka kapağını açtırmadan IMEI attırdı. Bu nasıl olabiliyor acaba? Bir fikriniz var mı?
Yukarıda da yazdığım gibi gün vermeden direk açılmış olabilir telefoncunun kullandığı bir Mi hesabı vardır bahsedilen onaylı mi hesabı sanırım misal ben telefonu teskereme yakın Hakkari de almıştım 1 hafta kullan öyle atalım demişlerdi ama ben kendim atmıştım askerlik bitince ve kilit içinde 1 ay bekledim birden fazla IMEI atma yöntemi olabilir ama bootloader açılması şart arka kapak falan duydum ama hiç kalkışmadım bütün orjinallik gider telefonun zamanla kapak ayrılır