• 12-01-2020, 23:03:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    İphone cihaz bakıyorum XS 64 GB şuan içime sindi. Alınır mı, kullanan artı veya eksiklerini benimle paylaşır mısınız.
    Teşekkürler iyi forumlar
  • 12-01-2020, 23:07:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sakın alma, genıs açı yok gece modu yok, bekle yeni model cıksın 11 ucuzlasın onu al

    Allahın cezası apple satıs politikası nefret ediyorum bu firmadan yeni modeldede çentik yok. 😊
  • 12-01-2020, 23:09:32
    #3
    Bence 11 tercih edin. Yeni çip, yeni özellikler
  • 12-01-2020, 23:09:41
    #4
    Ben iPhone cihazlarına pek sıcak bakmıyorum.
    6s kullandım ilk çıktığı zaman.
    Ya telefona bakıyorsun kamerası güzel. Apple markası var.
    Amma o telefona vereceğin para ile xianomi cihazlarına bak mesela kat kat performans alırsın hocam. Bu benim önerim. Apple kötü demiyorum sadece öneri.
  • 12-01-2020, 23:10:10
    #5
    XS'te güzel ama ben olsam iPhone 11 128 GB alırdım. Bende de iPhone 6 Plus 16 GB var çok fazla bütçem olmadığı için satıp iPhone 7 mi alsam diye düşünüyorum.
  • 12-01-2020, 23:10:17
    #6
    Bence alma. Alacakken biraz daha bekle, 11 çıksın, onu al.
  • 12-01-2020, 23:11:28
    #7
    11 pro alamıyorsan xs mantıklı bir seçim. pişman etmez. değer kaybetmez bir telefon.

    x in 2.eli bile hala 4-5K aralığında gidiyor. 6500 e sıfır xs alınmaz diyenler SAMSUNGCUDUR :-)
  • 12-01-2020, 23:13:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence alma. Alacakken biraz daha bekle, 11 çıksın, onu al.

    11 cıktı 12 cıkıcak 8-9 ay sonra.
  • 12-01-2020, 23:13:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    8 PLUS alınır mı şu durumda ?