Merhaba arkadaşlar,
İphone cihaz bakıyorum XS 64 GB şuan içime sindi. Alınır mı, kullanan artı veya eksiklerini benimle paylaşır mısınız.
Teşekkürler iyi forumlar
İphone XS alınır mı?
11
●2.273
- 12-01-2020, 23:03:12
- 12-01-2020, 23:09:41Ben iPhone cihazlarına pek sıcak bakmıyorum.
6s kullandım ilk çıktığı zaman.
Ya telefona bakıyorsun kamerası güzel. Apple markası var.
Amma o telefona vereceğin para ile xianomi cihazlarına bak mesela kat kat performans alırsın hocam. Bu benim önerim. Apple kötü demiyorum sadece öneri. - 12-01-2020, 23:13:08Üyeliği durdurulduRisque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 cıktı 12 cıkıcak 8-9 ay sonra.