11 pro alamıyorsan xs mantıklı bir seçim. pişman etmez. değer kaybetmez bir telefon.

x in 2.eli bile hala 4-5K aralığında gidiyor. 6500 e sıfır xs alınmaz diyenler SAMSUNGCUDUR :-)