Ben iPhone cihazlarına pek sıcak bakmıyorum.
6s kullandım ilk çıktığı zaman.
Ya telefona bakıyorsun kamerası güzel. Apple markası var.
Amma o telefona vereceğin para ile xianomi cihazlarına bak mesela kat kat performans alırsın hocam. Bu benim önerim. Apple kötü demiyorum sadece öneri.