• 11-01-2020, 13:18:23
    #1
    Merhaba sevgili r10.net dostları.

    Video için bütün gerekli malzemeleri aldım. Film mic pro programınıda alacağım. Kısa parodi vs videolar yapacağım.

    zhiyun smooth 4 Gimball
    Mikrofon
    Harici led ışık vs vs

    İphone 6s cihazımı satacağım o yüzden bir cihaz almam gerek

    Aklım Xiomi Redmi 8 Pro ya gidiyor.Bazı arkadaşlar da huawei p30 lite öneriyor. Sizin fikireriniz neler 2500₺ bandında bir cihaz için?
  • 11-01-2020, 13:22:29
    #2
    samsung Note 8 bende 7 var, video ve ses kaydi gayet iyi
  • 11-01-2020, 13:27:08
    #3
    redmi note 8 pro şuan kullanıyorum resim konusunda şah eser denebilir ama video sanıyorum müthiş denecek kadar başarılı olamyaabilir.

    tam test etmedim sadece uzaktan görüşüm.

    not: telefon kullanım için müthiş.
  • 11-01-2020, 13:33:39
    #4
    arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    redmi note 8 pro şuan kullanıyorum resim konusunda şah eser denebilir ama video sanıyorum müthiş denecek kadar başarılı olamyaabilir.

    tam test etmedim sadece uzaktan görüşüm.

    not: telefon kullanım için müthiş.

    En azından Filmicpro + Gimbal + Işık desteği ile İphone 6s den daha iyidir diyebilir miyiz hocam? O zaman toparlanmaz mı bu ekipmanlar ile?
  • 11-01-2020, 13:36:50
    #5
    valla telefon açıkcası cok cok başarılı şimdi kamerada iyi ama sen youtube videosu çekecegim diyorsun bilmiyorum senin istegini karşılarmı cunku tam bilmesemde bu yutubeciler aşırı kaliteli kameralerla yapıyorlarmış bu işleri (hiç anlamam tekrarlıyorum belkide cok cok yeterli gelicektir sana sadece bana samsung 8 plus ayarında geldi)
  • 11-01-2020, 13:39:11
    #6
    arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla telefon açıkcası cok cok başarılı şimdi kamerada iyi ama sen youtube videosu çekecegim diyorsun bilmiyorum senin istegini karşılarmı cunku tam bilmesemde bu yutubeciler aşırı kaliteli kameralerla yapıyorlarmış bu işleri (hiç anlamam tekrarlıyorum belkide cok cok yeterli gelicektir sana sadece bana samsung 8 plus ayarında geldi)
    Hocam çok arada kaldım işte. Youubeden testlere bakıyorum bazıları iphone x le birlikte karşılaştırıyor.
  • 11-01-2020, 13:42:19
    #7
    ibonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok arada kaldım işte. Youubeden testlere bakıyorum bazıları iphone x le birlikte karşılaştırıyor.
    ben acıkcası iphone kullanmam tercihde etmem kişisel sorunsal diyelim.
    gece cekimi oldukca iyi bak ona kimse laf edemez geceyi gündüz yapmıyor ama çok çok iyi aydınlatıyor
  • 11-01-2020, 13:44:48
    #8
    arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben acıkcası iphone kullanmam tercihde etmem kişisel sorunsal diyelim.
    gece cekimi oldukca iyi bak ona kimse laf edemez geceyi gündüz yapmıyor ama çok çok iyi aydınlatıyor
    Teşekkür ederim hocam galiba xiomi alıcam gibi. Sadece video konusuna çok takıldım



    sivas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung Note 8 bende 7 var, video ve ses kaydi gayet iyi
    hocam 2500 ₺ bandında fiyatlara bakıyorum. Zorlar biraz beni samsung