Hocam çok arada kaldım işte. Youubeden testlere bakıyorum bazıları iphone x le birlikte karşılaştırıyor.
ben acıkcası iphone kullanmam tercihde etmem kişisel sorunsal diyelim.
gece cekimi oldukca iyi bak ona kimse laf edemez geceyi gündüz yapmıyor ama çok çok iyi aydınlatıyor