ben acıkcası iphone kullanmam tercihde etmem kişisel sorunsal diyelim.
gece cekimi oldukca iyi bak ona kimse laf edemez geceyi gündüz yapmıyor ama çok çok iyi aydınlatıyor
Teşekkür ederim hocam galiba xiomi alıcam gibi. Sadece video konusuna çok takıldım
samsung Note 8 bende 7 var, video ve ses kaydi gayet iyi
hocam 2500 ₺ bandında fiyatlara bakıyorum. Zorlar biraz beni samsung