• 19-03-2019, 15:52:55
    #1
    Lg g4 telefonum anakart arızası verdi telefon piyasına baktığım zaman halen özellikli bir telefon anakart taktırıp tekrardan sorun yaşayan varmıdır. Konu hakkında bilgisi olan varmı
  • 19-03-2019, 17:34:19
    #2
    LG G4 kronik olarak anakart sorunlu bir telefon. Değişim yapılsa bile yine aynı sorun yaşanılacaktır büyük bir ihtimalle.
  • 19-03-2019, 17:35:58
    #3
    O telefon hakk'ın rahmetine kavuşmuş. Parça olarak satabilirseniz satın. Yeni telefon bakmanızı öneririm. Tamir edip uğraşmaya değmez iki gün sonra yine arızalanır.
  • 20-03-2019, 09:48:28
    #4
    SaDo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lg g4 telefonum anakart arızası verdi telefon piyasına baktığım zaman halen özellikli bir telefon anakart taktırıp tekrardan sorun yaşayan varmıdır. Konu hakkında bilgisi olan varmı
    Ben LG G4 ü çıkar çıkmaz almıştım. 1 yıl dolmadan anakartı yanmıştı. İlk seride üretilen tellerin hepsinde o sorun olmuştu. LG Türkiye teknik servisinde ücretsiz anakart değişimi yapıldı. Ardından 2 yıl sorunsuz kullandım. 2 yıl sonra ekran kırılınca telefonu çöpe attım.

    Anakart değişiminden sonra ben sorun yaşamadım. Ama benimkini yetkili teknik servis değiştirmişti.
  • 20-03-2019, 11:46:08
    #5
    mamudu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben LG G4 ü çıkar çıkmaz almıştım. 1 yıl dolmadan anakartı yanmıştı. İlk seride üretilen tellerin hepsinde o sorun olmuştu. LG Türkiye teknik servisinde ücretsiz anakart değişimi yapıldı. Ardından 2 yıl sorunsuz kullandım. 2 yıl sonra ekran kırılınca telefonu çöpe attım.

    Anakart değişiminden sonra ben sorun yaşamadım. Ama benimkini yetkili teknik servis değiştirmişti.
    Hocam garantisi bitti yetkili servisler lg garantisin de 250 civarına değişimini yapıyorlar siz değiştireli ne kadar zaman oldu birde yeni seri 700 ve 800 lerde sıkıntı yok diyorlar
  • 20-03-2019, 12:11:01
    #6
    SaDo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam garantisi bitti yetkili servisler lg garantisin de 250 civarına değişimini yapıyorlar siz değiştireli ne kadar zaman oldu birde yeni seri 700 ve 800 lerde sıkıntı yok diyorlar
    2016 yılıydı sanırım anakartın değiştiği yıl.

    hangi seriyi taktılar bilmiyorum ama değişimden sonra sıkıntı yaşamadım. 2018 in haziranın da tel ekranı kırıldı diye kullanmayı bıraktım.



    bir de hocam bu elektronik işleri şans meselesi. benimki sorun yaşatmadı ama bir bakarsın senin değişimden sonra yine sorun yaşayabilirsin
  • 20-03-2019, 14:40:52
    #7
    mamudu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016 yılıydı sanırım anakartın değiştiği yıl.

    hangi seriyi taktılar bilmiyorum ama değişimden sonra sıkıntı yaşamadım. 2018 in haziranın da tel ekranı kırıldı diye kullanmayı bıraktım.




    bir de hocam bu elektronik işleri şans meselesi. benimki sorun yaşatmadı ama bir bakarsın senin değişimden sonra yine sorun yaşayabilirsin
    Aynen hocam ama telefon fiyatları ortada iyi bir telefon almak için iyi paralar vermek lazım maalesef