mamudu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben LG G4 ü çıkar çıkmaz almıştım. 1 yıl dolmadan anakartı yanmıştı. İlk seride üretilen tellerin hepsinde o sorun olmuştu. LG Türkiye teknik servisinde ücretsiz anakart değişimi yapıldı. Ardından 2 yıl sorunsuz kullandım. 2 yıl sonra ekran kırılınca telefonu çöpe attım.

Anakart değişiminden sonra ben sorun yaşamadım. Ama benimkini yetkili teknik servis değiştirmişti.
Hocam garantisi bitti yetkili servisler lg garantisin de 250 civarına değişimini yapıyorlar siz değiştireli ne kadar zaman oldu birde yeni seri 700 ve 800 lerde sıkıntı yok diyorlar