2016 yılıydı sanırım anakartın değiştiği yıl.
hangi seriyi taktılar bilmiyorum ama değişimden sonra sıkıntı yaşamadım. 2018 in haziranın da tel ekranı kırıldı diye kullanmayı bıraktım.
bir de hocam bu elektronik işleri şans meselesi. benimki sorun yaşatmadı ama bir bakarsın senin değişimden sonra yine sorun yaşayabilirsin
Aynen hocam ama telefon fiyatları ortada iyi bir telefon almak için iyi paralar vermek lazım maalesef