• 12-12-2018, 21:07:17
    #10
    Bu telefon bende vardı telefon kendi kendine inanılmaz derecede kasmaya başlamıştı. Yani bırakın uygulamaya girmeyi menülerde bile gezemiyordum. O yüzden kesinlikle önermem. İkinci el telefon alacaksanız en kötü iPhone 4S vs. alın en azından uzun bir süre güncelleme alırsınız ve yavaşlar mı diye düşünceniz olmaz.
  • 12-12-2018, 21:24:46
    #11
    2. telefonu kullanmanızın sebebi nedir.

    2. hattınızın whataspp yada facebook kullanmak için mi almak ıstıyorsunuz.
  • 12-12-2018, 21:27:45
    #12
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. telefonu kullanmanızın sebebi nedir.

    2. hattınızın whataspp yada facebook kullanmak için mi almak ıstıyorsunuz.
    WhatsApp,İnstagram ve gelen aramlara bakmak istiyorum internetten satış yaptığım için.
  • 12-12-2018, 21:30:07
    #13
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WhatsApp,İnstagram ve gelen aramlara bakmak istiyorum internetten satış yaptığım için.
    Anladım. 2. hattınızı kullanmak için istiyorsunuz sanırım. 2 hatlı olan telefonlar özellik olarak 2 whatapp facebook gibi kullanılabiliyor o tarz bir telefon almanız yeterli olabilir.
  • 12-12-2018, 21:32:12
    #14
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. telefonu kullanmanızın sebebi nedir.

    2. hattınızın whataspp yada facebook kullanmak için mi almak ıstıyorsunuz.
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım. 2. hattınızı kullanmak için istiyorsunuz sanırım. 2 hatlı olan telefonlar özellik olarak 2 whatapp facebook gibi kullanılabiliyor o tarz bir telefon almanız yeterli olabilir.
    O telefonların fiyatları yüksek hocam.Bana uygun fiyata lazım şimdilik.



    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en düşük s4 falan al hocam.
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WhatsApp kaldırıyor hocam, google play indirin olmaz ise apk olarak bulun yükleyin problem olmaz.


    En uygun bu mevcut

    https://urun.n11.com/cep-telefonu/c5...E&gclsrc=aw.ds
    ozancanoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a101e alcatel gelmis 500tl.civari ona bakabilirsin
    yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu tür telefonlar yerine 3310 kullanın eşdeğer falan olur herhalde. Bu telefonda sosyal medya, Whatsapp kullanmak zulüm olur. Bütçenizi biraz daha arttırmanızı veya ikinci el telefonlara yönelmenizi tavsiye ederim.
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu telefon bende vardı telefon kendi kendine inanılmaz derecede kasmaya başlamıştı. Yani bırakın uygulamaya girmeyi menülerde bile gezemiyordum. O yüzden kesinlikle önermem. İkinci el telefon alacaksanız en kötü iPhone 4S vs. alın en azından uzun bir süre güncelleme alırsınız ve yavaşlar mı diye düşünceniz olmaz.
    general mobile gm5 dual sim 2. el 400 tl fiyatı sizce alayımmı?
  • 15-12-2018, 19:27:23
    #15
    2. el samsung galaxy j2 var hocam. Gold renk 8 gb hafıza var.
    İş için kullanıyordum ancak şuan kullanmıyorum. Hafıza kartına uygulamaları taşırsanız fazla sorun yaratmaz ancak diğer türlü biraz yetersiz alan oluyor söyleyeyim baştan. Root atarsanız gereksiz şeyleri silip çokça yer açadabilirsiniz.
    Haricinde batarya %30 a gelince gidiyor ancak 1 günü çıkartıyor sabah 9 akşam 3-4 ü götürüyor. (mesai günü bakımından.)

    250 TL ye bırakabilirim.