Bu telefon bana yetermi?
14
●551
- 12-12-2018, 21:07:17Bu telefon bende vardı telefon kendi kendine inanılmaz derecede kasmaya başlamıştı. Yani bırakın uygulamaya girmeyi menülerde bile gezemiyordum. O yüzden kesinlikle önermem. İkinci el telefon alacaksanız en kötü iPhone 4S vs. alın en azından uzun bir süre güncelleme alırsınız ve yavaşlar mı diye düşünceniz olmaz.
- 12-12-2018, 21:24:462. telefonu kullanmanızın sebebi nedir.
2. hattınızın whataspp yada facebook kullanmak için mi almak ıstıyorsunuz. - 12-12-2018, 21:27:45WhatsApp,İnstagram ve gelen aramlara bakmak istiyorum internetten satış yaptığım için.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2018, 21:30:07Anladım. 2. hattınızı kullanmak için istiyorsunuz sanırım. 2 hatlı olan telefonlar özellik olarak 2 whatapp facebook gibi kullanılabiliyor o tarz bir telefon almanız yeterli olabilir.Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2018, 21:32:12tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleO telefonların fiyatları yüksek hocam.Bana uygun fiyata lazım şimdilik.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleozancanoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemuhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegeneral mobile gm5 dual sim 2. el 400 tl fiyatı sizce alayımmı?FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-12-2018, 19:27:232. el samsung galaxy j2 var hocam. Gold renk 8 gb hafıza var.
İş için kullanıyordum ancak şuan kullanmıyorum. Hafıza kartına uygulamaları taşırsanız fazla sorun yaratmaz ancak diğer türlü biraz yetersiz alan oluyor söyleyeyim baştan. Root atarsanız gereksiz şeyleri silip çokça yer açadabilirsiniz.
Haricinde batarya %30 a gelince gidiyor ancak 1 günü çıkartıyor sabah 9 akşam 3-4 ü götürüyor. (mesai günü bakımından.)
250 TL ye bırakabilirim.
