tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. telefonu kullanmanızın sebebi nedir.

2. hattınızın whataspp yada facebook kullanmak için mi almak ıstıyorsunuz.
tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım. 2. hattınızı kullanmak için istiyorsunuz sanırım. 2 hatlı olan telefonlar özellik olarak 2 whatapp facebook gibi kullanılabiliyor o tarz bir telefon almanız yeterli olabilir.
O telefonların fiyatları yüksek hocam.Bana uygun fiyata lazım şimdilik.



chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en düşük s4 falan al hocam.
Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WhatsApp kaldırıyor hocam, google play indirin olmaz ise apk olarak bulun yükleyin problem olmaz.


En uygun bu mevcut

https://urun.n11.com/cep-telefonu/c5...E&gclsrc=aw.ds
ozancanoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a101e alcatel gelmis 500tl.civari ona bakabilirsin
yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu tür telefonlar yerine 3310 kullanın eşdeğer falan olur herhalde. Bu telefonda sosyal medya, Whatsapp kullanmak zulüm olur. Bütçenizi biraz daha arttırmanızı veya ikinci el telefonlara yönelmenizi tavsiye ederim.
FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu telefon bende vardı telefon kendi kendine inanılmaz derecede kasmaya başlamıştı. Yani bırakın uygulamaya girmeyi menülerde bile gezemiyordum. O yüzden kesinlikle önermem. İkinci el telefon alacaksanız en kötü iPhone 4S vs. alın en azından uzun bir süre güncelleme alırsınız ve yavaşlar mı diye düşünceniz olmaz.
general mobile gm5 dual sim 2. el 400 tl fiyatı sizce alayımmı?