Bu telefon bende vardı telefon kendi kendine inanılmaz derecede kasmaya başlamıştı. Yani bırakın uygulamaya girmeyi menülerde bile gezemiyordum. O yüzden kesinlikle önermem. İkinci el telefon alacaksanız en kötü iPhone 4S vs. alın en azından uzun bir süre güncelleme alırsınız ve yavaşlar mı diye düşünceniz olmaz.