İphone 8 Plus'a o para değermi ?
36
●1.868
- 15-11-2017, 18:14:027 ile kıyaslandığında değmez kesinlikle. Model yükseltecekseniz 7 veya 7 plus alın. Bende 7 var 8 çıktığında yükseltirim diyordum ama biraz inceleyince o fiyat farkına değmez.
- 16-11-2017, 01:00:55Verilmez.
Edit: iPhone 3-4-4S-5-5S-6-6S-6S PLUS 'a kadar kullandım. Şuan aktif 6 kullanıyorum, inanır mısınız 6S 'den sonra fark göremiyorum. Yani bir kamera iyileşti diye saçma sapan 1000-2000 TL ödemenin mantığı yok. Kamera işte arkadaş 2-3 selfie çekip instaya atıyorsun ne oluyor. - 16-11-2017, 19:47:06Samsung'tan 7 plus'a geçtim. 7 plus ile, 8 plus arasında pek bir fark olduğunu düşünmüyorum. 7 plus biraz pahalı gibi ama, verdiğim fiyatı gerçekten hak ediyor. Tüm işlerimi kasmadan,donmadan, yoğun bir şekilde hallediyorum.
Bundan sonra ki bilgisayarım, Mac
Bundan sonra ki tabletim, İpad olacaktır.
