• 15-11-2017, 16:17:45
    #28
    Sağa sola şekil şukul yapayım düşüncesindekiler için kesinlikle önermem. En azından arkadaşım sırf kızlara gösteriş olsun karizmam olsun diyerekten almıştı şimdi aylık taksit tutarı gelince kara kara düşünüyor.
  • 15-11-2017, 16:28:31
    #29
    1 hafta önce 7 aldım 2300e 14 ay garantili sıkıntısız. Şuanda çok çok memnunum 8 için o fiyatlar değmez. X Olursa değebilir
  • 15-11-2017, 16:35:14
    #30
    Şahsi düşüncem bir telefona okadar paraların verilmemesinden yana.
  • 15-11-2017, 17:40:51
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Xiaomi Mi 6 sanırım şuana kadarki en hızlı telefon diyebilirim ve kullanıyorum pişman olmazsınız o 800 vand sorununada takılmayın Diyarbakırda yaşıyorum normal hatların çekmediği şebekeyi çekiyor
  • 15-11-2017, 18:14:02
    #32
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    7 ile kıyaslandığında değmez kesinlikle. Model yükseltecekseniz 7 veya 7 plus alın. Bende 7 var 8 çıktığında yükseltirim diyordum ama biraz inceleyince o fiyat farkına değmez.
  • 15-11-2017, 20:46:23
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2000 tl olsa belki alirdim o da belki. Mis gibi one plus samsung xiaomi ler var. Sarji bitmiyor resmen.
  • 16-11-2017, 00:22:24
    #34
    Paran varsa düşünme bile👍
  • 16-11-2017, 01:00:55
    #35
    Verilmez.
    Edit: iPhone 3-4-4S-5-5S-6-6S-6S PLUS 'a kadar kullandım. Şuan aktif 6 kullanıyorum, inanır mısınız 6S 'den sonra fark göremiyorum. Yani bir kamera iyileşti diye saçma sapan 1000-2000 TL ödemenin mantığı yok. Kamera işte arkadaş 2-3 selfie çekip instaya atıyorsun ne oluyor.
  • 16-11-2017, 19:47:06
    #36
    Samsung'tan 7 plus'a geçtim. 7 plus ile, 8 plus arasında pek bir fark olduğunu düşünmüyorum. 7 plus biraz pahalı gibi ama, verdiğim fiyatı gerçekten hak ediyor. Tüm işlerimi kasmadan,donmadan, yoğun bir şekilde hallediyorum.
    Bundan sonra ki bilgisayarım, Mac
    Bundan sonra ki tabletim, İpad olacaktır.