Samsung'tan 7 plus'a geçtim. 7 plus ile, 8 plus arasında pek bir fark olduğunu düşünmüyorum. 7 plus biraz pahalı gibi ama, verdiğim fiyatı gerçekten hak ediyor. Tüm işlerimi kasmadan,donmadan, yoğun bir şekilde hallediyorum.
Bundan sonra ki bilgisayarım, Mac
Bundan sonra ki tabletim, İpad olacaktır.