Verilmez.
Edit: iPhone 3-4-4S-5-5S-6-6S-6S PLUS 'a kadar kullandım. Şuan aktif 6 kullanıyorum, inanır mısınız 6S 'den sonra fark göremiyorum. Yani bir kamera iyileşti diye saçma sapan 1000-2000 TL ödemenin mantığı yok. Kamera işte arkadaş 2-3 selfie çekip instaya atıyorsun ne oluyor.