Nokia N81 [2 GB] - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nokia N81 [2 GB]
15
●
3.489
R10.net
Mobil Dünyası
Cep Telefonları
Nokia N81 [2 GB]
1
2
14-05-2008, 16:21:54
#10
Deae
Misafir
Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msn skype gmail ve opera kurarsan tam olur :=)
ben kurdum vallahi, hoş telefon.
Bendede 6555 var dediklerinin hepsi kurulu mobil internet gibiyim
istediğim heryere ulaşıyorum 3g ile. 4 gb de hafıza var ayaklı pc walla
14-05-2008, 22:17:17
#11
RAMBilisim
Telefon güzelmiş gerçekten, n80 hoşuma gidiyor benimde ama hepsiburada.com'da göremedim
15-05-2008, 13:12:44
#12
Keywords
Üyeliği durduruldu
RAMBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefon güzelmiş gerçekten, n80 hoşuma gidiyor benimde ama hepsiburada.com'da göremedim
n80 kalktı üretimden doğaldır olmaması
n81 tuş takımı düzgün kullanmazsanız problem cıkarır uyarmadı demeyin iyi günlerde kullanın
15-05-2008, 18:02:05
#13
Systemaster
güzel telefonmuş.
01-06-2008, 14:16:06
#14
EuroMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Güzel telefonmuş. Bende yakın zaman içinde N81 yada N82 almayı düşünüyorum.
02-06-2008, 14:35:57
#15
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
Harika bir telefon şık bir tasaraım var hayırlı ugurlu olsun allah güle güle kullanmayı nasip etisn
02-06-2008, 19:39:14
#16
SS9
The_RoTinG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Harika bir telefon şık bir tasaraım var hayırlı ugurlu olsun allah güle güle kullanmayı nasip etisn
Teşekkür ederim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler