• 14-05-2008, 16:21:54
    #10
    Misafir
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn skype gmail ve opera kurarsan tam olur :=)
    ben kurdum vallahi, hoş telefon.
    Bendede 6555 var dediklerinin hepsi kurulu mobil internet gibiyim istediğim heryere ulaşıyorum 3g ile. 4 gb de hafıza var ayaklı pc walla
  • 14-05-2008, 22:17:17
    #11
    Telefon güzelmiş gerçekten, n80 hoşuma gidiyor benimde ama hepsiburada.com'da göremedim
  • 15-05-2008, 13:12:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon güzelmiş gerçekten, n80 hoşuma gidiyor benimde ama hepsiburada.com'da göremedim
    n80 kalktı üretimden doğaldır olmaması

    n81 tuş takımı düzgün kullanmazsanız problem cıkarır uyarmadı demeyin iyi günlerde kullanın
  • 15-05-2008, 18:02:05
    #13
    güzel telefonmuş.
  • 01-06-2008, 14:16:06
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel telefonmuş. Bende yakın zaman içinde N81 yada N82 almayı düşünüyorum.
  • 02-06-2008, 14:35:57
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Harika bir telefon şık bir tasaraım var hayırlı ugurlu olsun allah güle güle kullanmayı nasip etisn
  • 02-06-2008, 19:39:14
    #16
    The_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika bir telefon şık bir tasaraım var hayırlı ugurlu olsun allah güle güle kullanmayı nasip etisn
    Teşekkür ederim.