Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn skype gmail ve opera kurarsan tam olur :=)
ben kurdum vallahi, hoş telefon.
Bendede 6555 var dediklerinin hepsi kurulu mobil internet gibiyim istediğim heryere ulaşıyorum 3g ile. 4 gb de hafıza var ayaklı pc walla