Konu
Nokia N81 [2 GB]
14-05-2008, 16:21:54
#10
Deae
Misafir
Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msn skype gmail ve opera kurarsan tam olur :=)
ben kurdum vallahi, hoş telefon.
Bendede 6555 var dediklerinin hepsi kurulu mobil internet gibiyim
istediğim heryere ulaşıyorum 3g ile. 4 gb de hafıza var ayaklı pc walla