Konu
Nokia N81 [2 GB]
01-06-2008, 14:16:06
#14
EuroMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Güzel telefonmuş. Bende yakın zaman içinde N81 yada N82 almayı düşünüyorum.