• 21-06-2016, 17:02:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar


    Telefonum samsung s6 telefondna memnunum fakat ahize sesi az geliyor kulağıma yapıştırmadan zar zor duyuyorum. Bunun ayarlarına baktım fakat sorun yok maks. seviyede ayarlar bi program veya bir şey ile ahize karşı tarafın sesini nasıl yükseltebilirim ?
  • 21-06-2016, 18:21:01
    #2
    Sanırım root ile oluyordu.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-06-2016, 18:26:09
    #3
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım root ile oluyordu.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ROOT nasıl atarız ayrıca root garanti dışı bırakmıyor mu?
  • 21-06-2016, 18:28:51
    #4
    Bırakıyor. Bence önce bir servise gösterin. Ama atmak isterseniz kingoroot kullanabilirsiniz.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-06-2016, 14:55:38
    #5
    Samsung modellerinin genelinde sesin karşı taraftan geldiği ahize kısmına toz kaçıp tıkanmaması için ızgara bölümü çok küçük delikler ile yapılıyor ve bu sayede ahizenin kolay kolay tıkanması önleniyor. Fakat daha ufak zerrelerin telefonla konuşurken nemlenmeden dolayı ızgaralara yerleşmesi kolaylaşıyor ve kuruyunca çıkması daha bir zorlaşıyor. Çoğu kişi fırçalamayı tavsiye eder fakat pisliği içeri itmekten başka bir şeye yaramaz. Fırçalamanın sesi artırmada faydası olduğu da görülür fakat pisliğin içeri itilmesi seste cızırtı oluşmasına ve hatta ahizenin bozulmasına neden olabilir.

    Root ile ses ayarlarının değiştirildiği doğrudur fakat buda yine seste cızırtı oluşmasına neden olacaktır, ayrıca garanti dışı ve tehditlere açık bir telefona sahip olacaksın.

    Garantisi mevcut ise sorunu belirterek cihazı bırakman en doğrusu olacaktır.
    (Garantiye bırakmadan önce verileri yedeklemekte fayda var. Sormadan sıfırlıyorlar)
  • 22-06-2016, 15:37:53
    #6
    clarinet24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung modellerinin genelinde sesin karşı taraftan geldiği ahize kısmına toz kaçıp tıkanmaması için ızgara bölümü çok küçük delikler ile yapılıyor ve bu sayede ahizenin kolay kolay tıkanması önleniyor. Fakat daha ufak zerrelerin telefonla konuşurken nemlenmeden dolayı ızgaralara yerleşmesi kolaylaşıyor ve kuruyunca çıkması daha bir zorlaşıyor. Çoğu kişi fırçalamayı tavsiye eder fakat pisliği içeri itmekten başka bir şeye yaramaz. Fırçalamanın sesi artırmada faydası olduğu da görülür fakat pisliğin içeri itilmesi seste cızırtı oluşmasına ve hatta ahizenin bozulmasına neden olabilir.

    Root ile ses ayarlarının değiştirildiği doğrudur fakat buda yine seste cızırtı oluşmasına neden olacaktır, ayrıca garanti dışı ve tehditlere açık bir telefona sahip olacaksın.

    Garantisi mevcut ise sorunu belirterek cihazı bırakman en doğrusu olacaktır.
    (Garantiye bırakmadan önce verileri yedeklemekte fayda var. Sormadan sıfırlıyorlar)

    Garantisi devam ediyor hocam bilgilendirme için teşekkür ederim. Ahize sorunum var karşı tarafı tam duyamıyorum yedek alıp yetkili servise bırakcaktım geçen aylarda fakat 2 3 gün sürebilir dediler diye daha uygun zamanı bekliyordum. Anlattığınıza bakarak programla veya root dediğiniz şey ile uğraşmaya gerek yok diyorsunuz tamamen donanımsal servisle alakalı bir şey. Kaskolu cihaz kaskonun bana artısı ne olur hocam şu anda telefonu parçalasam bana vereceği para ne olur? s7 almaya kalksam ne kadar fark ödemem gerek ?
  • 25-06-2016, 03:16:21
    #7
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantisi devam ediyor hocam bilgilendirme için teşekkür ederim. Ahize sorunum var karşı tarafı tam duyamıyorum yedek alıp yetkili servise bırakcaktım geçen aylarda fakat 2 3 gün sürebilir dediler diye daha uygun zamanı bekliyordum. Anlattığınıza bakarak programla veya root dediğiniz şey ile uğraşmaya gerek yok diyorsunuz tamamen donanımsal servisle alakalı bir şey. Kaskolu cihaz kaskonun bana artısı ne olur hocam şu anda telefonu parçalasam bana vereceği para ne olur? s7 almaya kalksam ne kadar fark ödemem gerek ?
    Kasko ile ilgili olarak olumlu-olumsuz birçok geri dönüş aldım. Eskiye göre şimdi daha az olumsuz geri dönüş oluyor. Olumsuz geri dönüşten kastın ne diyecek olursan. Bir bahane yaratıp ücret çıkartmaya çalıştıklarını belirtiyorlar (Bu sadece duyum gerçeklik payını bilmiyorum). Cihazdaki arıza garanti kapsamına girdiği sürece kaskodan yaptırmanı tavsiye etmem. Belki daha geç alırsın telefonu fakat daha profesyonel bir müdahale yapılır. Çünkü kasko onarımları genellikle distribütör garantili cihazlar gibi sağlayıcı tarafından onarım yapılır. Bunlarında servisle çok alakası olmuyor. Normal bir telefoncu ile anlaşıp parça sağladıklarını ve onarımı onlara yaptırdıklarını dahi duymuşluğum var. Telefonu sen yinede parçalama Risk almamakta fayda var.