Merhaba arkadaşlar
Telefonum samsung s6 telefondna memnunum fakat ahize sesi az geliyor kulağıma yapıştırmadan zar zor duyuyorum. Bunun ayarlarına baktım fakat sorun yok maks. seviyede ayarlar bi program veya bir şey ile ahize karşı tarafın sesini nasıl yükseltebilirim ?