mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantisi devam ediyor hocam bilgilendirme için teşekkür ederim. Ahize sorunum var karşı tarafı tam duyamıyorum yedek alıp yetkili servise bırakcaktım geçen aylarda fakat 2 3 gün sürebilir dediler diye daha uygun zamanı bekliyordum. Anlattığınıza bakarak programla veya root dediğiniz şey ile uğraşmaya gerek yok diyorsunuz tamamen donanımsal servisle alakalı bir şey. Kaskolu cihaz kaskonun bana artısı ne olur hocam şu anda telefonu parçalasam bana vereceği para ne olur? s7 almaya kalksam ne kadar fark ödemem gerek ?
Kasko ile ilgili olarak olumlu-olumsuz birçok geri dönüş aldım. Eskiye göre şimdi daha az olumsuz geri dönüş oluyor. Olumsuz geri dönüşten kastın ne diyecek olursan. Bir bahane yaratıp ücret çıkartmaya çalıştıklarını belirtiyorlar (Bu sadece duyum gerçeklik payını bilmiyorum). Cihazdaki arıza garanti kapsamına girdiği sürece kaskodan yaptırmanı tavsiye etmem. Belki daha geç alırsın telefonu fakat daha profesyonel bir müdahale yapılır. Çünkü kasko onarımları genellikle distribütör garantili cihazlar gibi sağlayıcı tarafından onarım yapılır. Bunlarında servisle çok alakası olmuyor. Normal bir telefoncu ile anlaşıp parça sağladıklarını ve onarımı onlara yaptırdıklarını dahi duymuşluğum var. Telefonu sen yinede parçalama Risk almamakta fayda var.