• 10-05-2016, 21:55:41
    #1
    Arkadaşlar xiaomi red mi note 2 cihazım bugün sadece acil çağrılar olarak göründü. Şebeke çekmiyor. Telefonun imei kapatılacağı mesajı gelmişti 1 ay önce felan. Telefon imeiden dolayı mı bu duruma geldi. Elimde eski telefonlar var bu telefonların imei numarasını bu telefona geçirebilirmiyim ? Tecrübeli kişilerden yardım istiyorum.
  • 13-05-2016, 01:53:23
    #2
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar xiaomi red mi note 2 cihazım bugün sadece acil çağrılar olarak göründü. Şebeke çekmiyor. Telefonun imei kapatılacağı mesajı gelmişti 1 ay önce felan. Telefon imeiden dolayı mı bu duruma geldi. Elimde eski telefonlar var bu telefonların imei numarasını bu telefona geçirebilirmiyim ? Tecrübeli kişilerden yardım istiyorum.
    Redmi Note 2 kullanıcısıyım, yardımcı olabilirim. IMEI aktarabiliriz sorun yok Nokia 2300 imeisi ile kullanıyorum.
  • 13-05-2016, 17:27:51
    #3
    CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redmi Note 2 kullanıcısıyım, yardımcı olabilirim. IMEI aktarabiliriz sorun yok Nokia 2300 imeisi ile kullanıyorum.
    neler yapmamız gerekiyor yardımcı olurmusunuz, telefon rootlu değil. Aldığımdan beri herhangi birşey yapmadım ben.
  • 14-05-2016, 00:35:13
    #4
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neler yapmamız gerekiyor yardımcı olurmusunuz, telefon rootlu değil. Aldığımdan beri herhangi birşey yapmadım ben.
    özel mesaj