Xiaomi Red Mi Note 2 Kullananlar ?
3
●636
- 10-05-2016, 21:55:41Arkadaşlar xiaomi red mi note 2 cihazım bugün sadece acil çağrılar olarak göründü. Şebeke çekmiyor. Telefonun imei kapatılacağı mesajı gelmişti 1 ay önce felan. Telefon imeiden dolayı mı bu duruma geldi. Elimde eski telefonlar var bu telefonların imei numarasını bu telefona geçirebilirmiyim ? Tecrübeli kişilerden yardım istiyorum.
- 13-05-2016, 01:53:23Redmi Note 2 kullanıcısıyım, yardımcı olabilirim. IMEI aktarabiliriz sorun yok Nokia 2300 imeisi ile kullanıyorum.arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2016, 17:27:51neler yapmamız gerekiyor yardımcı olurmusunuz, telefon rootlu değil. Aldığımdan beri herhangi birşey yapmadım ben.CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle