Konu
Xiaomi Red Mi Note 2 Kullananlar ?
13-05-2016, 17:27:51
#3
arpej
CHIKO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Redmi Note 2 kullanıcısıyım, yardımcı olabilirim. IMEI aktarabiliriz sorun yok Nokia 2300 imeisi ile kullanıyorum.
neler yapmamız gerekiyor yardımcı olurmusunuz, telefon rootlu değil. Aldığımdan beri herhangi birşey yapmadım ben.