Arkadaşlar xiaomi red mi note 2 cihazım bugün sadece acil çağrılar olarak göründü. Şebeke çekmiyor. Telefonun imei kapatılacağı mesajı gelmişti 1 ay önce felan. Telefon imeiden dolayı mı bu duruma geldi. Elimde eski telefonlar var bu telefonların imei numarasını bu telefona geçirebilirmiyim ? Tecrübeli kişilerden yardım istiyorum.