Anket Sony Alınır mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 15
Sony Alınır mı?
Rahatlıkla Alınır
%93,33 (14 Oy)
Hayır Alınmaz (Yorumlara)
%6,67 (1 Oy)
  • 10-12-2015, 16:09:38
    #1
    Arkadaşlar Sony marka telefonlar hoşuma gitti.
    Ortalama 1200-1500TL arasında bir telefon düşünüyorum.
    Şu an için Z2 ve Z3 Compact hoşuma gitti gibi.
    KRİTERLER:
    1. ŞARJ (kullanıma bağlı tabi ama aralarında iyisi)
    2. KAMERA
    3. KULLANIM
    4. ANDROİD
    5. Max. 5inç

    Sizce ne almalıyım?

    Z1 arkadaş önerdi fena telefona benzemiyor.
    Z2 hoşuma gitti ama internette okuduğum kadarıyla sıkıntıları var ama dediğim gibi telefon hoşuma gitti.
    Z3 Compact ise aralarında en pahalı olanı, küçük kullanışlı bir telefon.

    Sizce bu üçünden hangisi?
  • 10-12-2015, 20:50:47
    #2
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Sony marka telefonlar hoşuma gitti.
    Ortalama 1200-1500TL arasında bir telefon düşünüyorum.
    Şu an için Z2 ve Z3 Compact hoşuma gitti gibi.
    KRİTERLER:
    1. ŞARJ (kullanıma bağlı tabi ama aralarında iyisi)
    2. KAMERA
    3. KULLANIM
    4. ANDROİD

    Sizce ne almalıyım?
    Xperia Z Ultra alın
    Bakın @CengizYurek; aklına girdim almış kendisi

    sizde bi inceleyin derim..
    2.eli 700-900 arası
  • 10-12-2015, 21:00:47
    #3
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xperia Z Ultra alın
    Bakın @CengizYurek; aklına girdim almış kendisi

    sizde bi inceleyin derim..
    2.eli 700-900 arası
    sağol kardaşım telefon yarın elime geçince anlıyacaz sana dua mı beddua mı edeceğimizi

    sonynin z serisi en iyi serisi. aksesuarları için bile alınır ne diyim. diğer firmalardan farklı. ne bileyim kendine has işler farklı işler yapıyorlar ve başarıyorlar. ah birde şu sanal tuşları kapasitif tuş yapsalar tadından yenmez.
  • 10-12-2015, 23:05:39
    #4
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağol kardaşım telefon yarın elime geçince anlıyacaz sana dua mı beddua mı edeceğimizi

    sonynin z serisi en iyi serisi. aksesuarları için bile alınır ne diyim. diğer firmalardan farklı. ne bileyim kendine has işler farklı işler yapıyorlar ve başarıyorlar. ah birde şu sanal tuşları kapasitif tuş yapsalar tadından yenmez.
    Arkadaş sende telefon bulmuşsun şeylisini arıyon
    Hani sen o şeyi iyi bilirsin hani şeyittiren şey var şey ha işte o şeyden
  • 10-12-2015, 23:09:43
    #5
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş sende telefon bulmuşsun şeylisini arıyon
    Hani sen o şeyi iyi bilirsin hani şeyittiren şey var şey ha işte o şeyden
    ne istiyon la heri ? telefon elime geçsin selfie çekip sana atmak ilk işim olacak. az kaldı. son 12 saat
  • 10-12-2015, 23:17:07
    #6
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne istiyon la heri ? telefon elime geçsin selfie çekip sana atmak ilk işim olacak. az kaldı. son 12 saat
    Atmayanın

    https://youtu.be/Iv0GlqSbcVs?t=7s
  • 10-12-2015, 23:47:48
    #7
    Yahu arkadaşlar bu da pek büyük yav
    Yani 2bin küsür
  • 11-12-2015, 08:48:37
    #8
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu arkadaşlar bu da pek büyük yav
    Yani 2bin küsür
    Sıfırı yok kanka. bazı sivri zekalılar telefonun tuttuğunu görünce piyasadaki z ultraları toplayıp sahibinden.com da kapalı kutu olarak satışını yapıyorlar. hepsiburada.com da 1100 tlye kadar düşmüştü. hatta gold.com.tr de kuponlarla 900 tlye alınabiliyordu.
    ben temiz bir tane buldum 1 ay aradım ama az bulunan beyaz renk aldım hemide
  • 11-12-2015, 09:05:14
    #9
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırı yok kanka. bazı sivri zekalılar telefonun tuttuğunu görünce piyasadaki z ultraları toplayıp sahibinden.com da kapalı kutu olarak satışını yapıyorlar. hepsiburada.com da 1100 tlye kadar düşmüştü. hatta gold.com.tr de kuponlarla 900 tlye alınabiliyordu.
    ben temiz bir tane buldum 1 ay aradım ama az bulunan beyaz renk aldım hemide
    İlk gelene baktım da güzel seo yapmış herif

    Bana sıfır lazım ne alayım Sence?
    Z3 Compact ve Z2 hoşuma gitti ama Z2 için yorumlar çok kötü gibi geldi.